قیمت فروش کاراگینان فیلیپین Carrageenan

کاروگینان فول، کاروگینان کاپا ، کاروگینان, caroginan, Carrageenan, carrageenins

مشخصات محصول کاراگینان:
نامهای دیگر: , کاروگینان فول، کاروگینان کاپا ، کاروگینان, caroginan, Carrageenan, carrageenins
کشور سازنده: فیلیپین
بسته بندی: 25 کیلوگرمی
انواع مختلفی از کاراگینان موجود است که بر حسب کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم میشود از جمله میتوان به کاراگینان کاپا – کاراگینان آیونا – کاراگینان لامبدا اشاره نمود. نوع لامبدا در آب سرد محلول است ولی ژ ل تشکیل نمی‌دهد .کاپا و آیوتا کاراگینان با پروتئین‌های شیر واکنش نموده و همراه با سایر صمغها از تراوش آب یا سرم شیر به بیرون جلوگیری می‌کنند . نوع کاپا و آیوتا درآب داغ (حرارت بالاتر از ۷۱ درجه سانتی گراد )حل می‌شوند و به ترتیب در حضور کاتیونهای پتاسیم و کلسیم ژلهای قابل برگشت تشکیل می‌دهند . ژلهای حاصل از نوع کاپا شکننده بوده و حالت تراوش بیشتری از خود نشان می‌دهد . درحالیکه ژلهای آیوتا الاستیسیته و کشش بیشتری داشته و حالت تراوش وسینرسیس از خود نشان نمی‌دهند . مقدار ۱% تا ۳% درصد آن باعث تثبیت پروتئین‌های شیر می‌شود و در غلظت ۵/۰ تا ۱ درصد ژل تشکیل می‌دهد . در فراورده‌های لبنی ، دسرهای ژله‌ای و ژله‌های کم کالری مصرف می‌شود . درسیستمهایی که محیط آنرا آب تشکیل می‌دهد ۲/۰ تا ۱ درصد و درسیستمهای شیر ۰۱/۰ تا ۲۵/۰ درصد کاراگینان توصیه می‌گردد.

فارسی
Tags:

قیمت فروش کلسیم کلرید(کلرور کلسیم)

فروش عمده کلسیم کلراید چینی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول کلسیم کلراید را از کشور چین با برند دالیان وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید کلرید کلسیم چهت تنظیم اسیدیته و تامین یون کلسیم در صنایع لبنی با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

نامهای دیگر محصول: کلراید کلسیم ، کلسیم کلرید، کلسیم دی کلراید ،calcium chloride ، calcium dichloride ، E509 .
فرمول شیمیایی: CaCl2
گرید: خوراکی
خلوص: 99.9%
برند: دالیان چین
رنگ: سفید

کلرید کلسیم CaCl2، نمک کلسیم و کلر است که به عنوان یک افزودنی مجاز مواد غذایی در اتحادیه اروپا برای استفاده چهت تنظیم اسیدیته و تامین یون کلسیم در صنایع لبنی مورد استفاده قرار میگیرد. کلرید کلسیم طعم و مزه شور را به غذا بدون افزایش محتوای سدیم میدهد.
شکل: کلسیم کلراید به صورت دانه دانه ، کلوخه یا پرک یافت می شود.

فارسی
Tags:

بنزوات سدیم

واردکننده بنزوات سدیم خوراکی

درباره سدیم بنزوات:
نامهای دیگر:بنزوات سدیم، Sodium benzoate
شکل: پودری و کریستال
فرمول شیمیایی: NaC7H5O2
رنگ: سفید
بنزوات سدیم چیست؟
بنزوات سدیم نمک مشتق شده از اسید بنزوئیک است و به عنوان یک ماده نگهدارنده در مواد غذایی و لوازم آرایشی استفاده می شود و به همین شکل محلول در آب است. بنزوات سدیم از خنثی سازی اسید بنزوئیک توسط هیدروکسید سدیم تولید شده است. سدیم بنزوات در علوم صنایع غذایی با نام اختصاری E211 می باشد.
مکانیسم نگهدارندگی غذا
این مکانیسم با جذب اسید بنزوئیک توسط سلول آغاز میشود. اگر PH داخل سلولی به 5 یا پایین تر افت کند، فرآیند تخمیر گلوکز فسفوفروکتوکیناس به شدت کاهش می یابد، و مانع از رشد و بقا از میکروارگانیسم ها که باعث فساد مواد غذایی هستند میشود.

فارسی
Tags:

قیمت فروش کافئین Caffeine

شرکت بازرگانی تیناکم محصول کافئین را از کشور چین وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 20 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید کافئین با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

فارسی

پکتین PECTIN

واردکننده پکتین PECTIN

توضیحات: پکتین PECTIN
برند: سیلوا ایتالیا
شکل: پودر سفید
پکتین نوعی هیتروساکارید است که از دیواره های ژلاتینی گیاهی موجود در میوه‌جات و سبزیجات به دست می‌آید. میوه هایی همچون سیب، آلو و پرتقال، حاوی مقدار بیشتری پکتین می باشند؛ در حالی که میوه های نرم از جمله گیلاس و توت فرنگی مقدار کمتری پکتین دارند. استفاده از پکتین در کنسروها باعث ایجاد ویسکوزیته مناسب در بافت کنسرو می‌شود. مقدار پکتین اضافه شده به کنسروها اهمیت دارد، پکتین خیلی زیاد موجب لاستیکی شدن کنسرو می‌شود و پکتین خیلی کم موجب روان‌ماندن آنها (کنسرو) می‌شود. زمانی که پکتین با مقادیر کافی شکر، ماده‌ای اسیدی مانند آبلیمو و آب حرارت می‌بیند موجب تشکیل نوعی ژله می‌شود که باعث لعابدار و ژله‌ای شدن مربا و مارمالاد می‌شود. میوه‌های مختلف حاوی مقادیر متفاوتی پکتین هستند. سیب، انواع انگور و آلوها محتوی مقدار کافی پکتین برای ژله‌ای شدن مرباها هستند در حالی که توت فرنگی، شاه توت، آلبالو و گیلاس حاوی مقدار بسیار کمی پکتین هستند. بنابراین برای