کافی کریمر

نام های دیگر: پودر شیر ، کافی کریمر نباتی ، کافی میت ، کرم قهوه، سفید کننده قهوه ، Coffee Creamer
محصول کشور: هلند، آلمان
بسته بندی 25 کیلویی
کافی کریمر مواد مایع یا دانه ای هستند که برای جایگزینی شیر یا کرم به عنوان یک افزودنی برای قهوه، چای، شکلات داغ و سایر نوشیدنی ها استفاده می شوند. آنها حاوی لاکتوز نیستند و بنابراین معمولا به عنوان غیر لبنی نامیده می شود، اگرچه بسیاری از آنها حاوی کازئین، که همان پروتئین حاصل از شیر است می باشند. محصولات خشک دانه ای نیازی به یخچال ندارند و می توانند در مکان هایی که یخچال ندارند استفاده شود و ذخیره شود. مخلوط های مایع غیر لبنی باید بعد از باز شدن به سختی بسته و یخ زده شوند. برخی از کافی کریمرهای غیر لبنی حاوی شیرینی و طعم دهنده هایی مانند وانیل، فندق یا کرم ایرلندی هستند. همانطور که با دیگر محصولات غذایی فرآوری شده، نسخه های کم کالری و کم چربی برای کرم های غیر لبنی در دسترس هستند.

کافی کریمر

تاریخچه کافی کریمر

در سال 1958، یک شرکت نستله، بیشتر چربی شیر را با روغن گیاهی جایگزین کرد و پروتئین شیر را کاهش داد و محصولی را که به راحتی در مایعات داغ حل شده بود تولید کرده بود. محصول جدید با نام تجاری Coffee Mate عرضه شد که امروز پرفروش‌ترین نوع این محصول است. کافی میت در 25 طعم مختلف از جمله، خامه بادام پاریزیان، شیرینی زنجبیلی و قهوه موکا نعناع در ایالت کالیفرنیای آمریکا تولید می‌شود. مواد تشکیل دهنده کافی میت یا انواع دیگر کافی کریمر، آب، شربت ذرت (عصاره یا سیروپ ذرت)، دانه سویا هیدروژنه، روغن پنبه دانه، کازئینات سدیم، فسفات پتاسیم (دی پتاسیم فسفات) و کاراگینان است.

کاربرد کافی کریمر

عناصر کافی کریمر

کافی کریمر نوعی روغن گیاهی است که از روغن سبزیجات هیدروژنه ،مشتقات شیر، شربت گلوکز و غیره ساخته شده است و از طریق یک سری مراحل از جمله امولاسیون جایگزینی، همگن کردن کلرها و خشک کردن با متد اسپری کردن حاصل می شود. با توسعه روزافزون صنایع غذایی ،نقش پودر شیر خشک گیاهی در صنایع غذایی بیشتر برجسته می شود و خواص فیزیکی و قیمت مناسب آن بیشتر مورد علاقه مشتریان قرار می گیرد.

فارسی

PGPR

PGPR

نام دیگر:روغن روان کننده شکلات، پلی گلیسرول پلی رسینولئات، هموپلیمر، E476
برند: kerry هلند, بلژیک Oleon
بسته بندی: بشکه
پلی گلیسرول پلی رسینولئات یا همان PGPR امولسیفایری است که از پلیمریزاسیون اسیدهای چرب (روغن کرچک یا روغن سویا) و گلیسرین در غلظتهای مختلف بدست می آید. در شکلات، شکلات ترکیبی و پوشش های مشابه، PGPR عمدتا با مواد دیگر مانند لسیتین برای کاهش ویسکوزیته استفاده می شود. پلی گلیسرول پلی رسینولئات اصطکاک بین ذرات جامد (مانند کاکائو، شکر، شیر) را کاهش داده و متقابلا ویسکوزیته پلاستیک شکلاتهای تهیه شده با کره کاکائو و یا جانشین کره کاکائو را کاهش می دهد و از این طریق تعامل میان ذرات شکر و چربی را بهبود می بخشد. استفاده همزمان از PGPR و لسیتین در شکلات تاثیر سینرژیستی دارد، یعنی ترکیب موجود بهترین تاثیر و عملکرد را در شکلات به جای می گذارد. همچنین می تواند به عنوان یک امولسیفایر در اسپری ها و سس سالاد استفاده شود، یا برای بهبود بافت محصولات پخته شده بکار رود.

PGPR

کاربرد PGPR در شکلات

PGPR ویژگی های جریان شکلات و شکلات ترکیبی را بهبود می بخشد، به خصوص در نزدیکی نقطه ذوب، می تواند کارایی فرآیند پوشش شکلات را بهبود بخشد. پوشش های شکلات با جریان PGPR در اطراف شکل محصولات بهتر پوشیده می شوند و باعث پخش شدن یکنواخت شکلات روکشی بر روی مغزی می گردند. همچنین عملکرد تجهیزات مورد استفاده برای تولید محصولات جامد را بهبود می بخشد. شکلات به شکل قالب بهتری وارد می شود و محصوالت را احاطه کرده و هوا را به راحتی آزاد می کند و باعث جلوگیری از حباب زدن شکلات می گردد. PGPR همچنین می تواند برای کاهش مصرف کره کاکائو ، CBS و سایر جانشینهای کره کاکائو مورد استفاده قرار گیرد. این محصول باعث می شود ذرات جامد در شکلات در کره کاکائو به حالت تعلیق درآمده و با کاهش ویسکوزیته شکلات، کره کاکائو کمتری استفاده می شود و موجب صرفه جویی در هزینه ها میشود، زیرا کره کاکائو یک عنصر گران قیمت است.
از کاربردهای PGPR در مارگارین این است که خاصیت مالش پذیری (spreadability) را بهبود می بخشد و باعث پایداری و ثبات شبکه امولسیون در مارگارینهای با چربی پایین می شود.

کاربرد PGPR

فارسی

کازئینات سدیم

کازئینات سدیم

کازئین و آب پنیر دو نوع پروتئین هستند که به طور طبیعی در شیر یافت می شوند. هر دو پروتئین به صورت گسترده برای تولید پودر پروتئین و مکمل ها استفاده می شوند. کازئینات سدیم حاوی پروتئین کازئین استخراج شده است، اما به عنوان یک افزودنی غذایی استفاده می شود. اگر به شیر حساسیت دارید، لازم است از سدیم کائازین استفاده کنید. به غیر از خطر برای افراد مبتلا به آلرژی شیر، سدیم کازئین با عوارض جانبی همراه نیست.

کازئینات سدیم

مرور کلی بر کازئینات سدیم

حدود 82 درصد پروتئین های شیر متعلق به خانواده کازئین هستند. پروتئین های کازئین در معرض حرارت قرار دارند. در نتیجه، آنها پاستوریزه می شوند و می توانند خشک شوند و بازسازی شوند، در حالی که ارزش تغذیه خود را حفظ می کنند، گزارشات شیر شیر دانشگاه دانشگاه کرنل را گزارش می دهند. کازئین سدیم با مخلوط کردن کازئین استخراج شده با ترکیبات سدیم مانند هیدروکسید سدیم ساخته می شود. سپس مخلوط برای تولید پودر کازئین سدیم خشک می شود. کازئین سدیم پروتئین اصلی را حفظ می کند، اما کیفیت های دیگر تغییر می کنند. یک تفاوت مهم این است که کازئین شیر به راحتی در مایعات حل نمی شود، در حالی که کائیسین سد محلول است. از آنجا که سدیم کازئین حاوی پروتئین شیر است، می تواند یک واکنش آلرژیک ایجاد کند و اگر شما به شیر حساسیت دارید باید از آن اجتناب شود. هر گونه کازئین در مواد تشکیل دهنده باید توجه داشته باشید که از شیر می آید. آگاه باشید که محصولات حاوی لبنیات و غیر لبنی حاوی سدیم کازئین هستند.

منابع کازئینات سدیم

نزدیک به ۸۰ درصد از پروتئین موجود در شیر گاو و پنیر از نوع کازئین است. برای تهیه این پروتئین، شیر گاو بی‌چربی را با اسید رقیق یا پنیرمایه عمل‌آوری می‌کنند، کازئین شیر ته‌نشین می‌شود. سپس ماده رسوب‌شده را صاف و خشک می‌کنند. پس از تولید، کازئین به شکل دانه‌ای یا کلوخه‌ای و به رنگ مایل به سفید تا زرد به دست می‌آید. هنگام تهیه اسید لاکتیک از شیر دست‌نخورده نیز مقداری کازئین به عنوان محصول فرعی تولید می‌شود. بیشتر تولید کازئین با رسوب اسیدی است. سدیم کازئین از شیر گاو به وسیله اسید پیشگیری شده یاک و شیر گاو تولید شده است و سپس به سدیم کازئین تبدیل می شود. تولید کنندگان اغلب از کائینات سدیم برای افزایش محتوای پروتئین استفاده می کنند اما همچنین نقش های غیر مغذی را پر می کند. به عنوان مثال، بافت، غذاها مانند سس ها را ضخیم تر می کند و با چربی مخلوط می کند تا از مایعات جدا نشود. کازئینات سدیم در برخی از محصولات به راحتی قابل شناسایی است زیرا آنها مربوط به لبنیات هستند. به عنوان مثال، اگر مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید، آن را در برخی از مارک های بستنی، محصولات پنیر، ماست و دوغ پیدا خواهید کرد. برای کائازینات سدیم در غذاهای تغذیه ای و نوشیدنی های ورزشی استفاده کنید. انواع محصولات پخته شده و دیگر محصولاتی که روزانه از آنها مصرف می کنید نیز مانند محصولات گوشتی، ماکارونی و سوپ حاوی سدیم کازئینات هستند.

کاربرد کازئینات سدیم

کاربردهای کازئینات سدیم

مهمترین ویژگی کازئینات سدیم این است که به آسانی در آب حل می گردد و در غلظت های کم محلولی با ویسکوزیته مناسب تشکیل می شود و در بالای حجم بحرانی از ذرات کازئینات ژل تشکیل می دهد که خواص بافتی مطلوبی را در محلول ایجاد می کند. این محصول یک ماده غذائی افزودنی است که به عنوان ماده‌ای اتصال دهنده، امولسیون کننده، سفید کننده و ورآورنده عمل می‌کند. در بسیاری از کشورها به عنوان امولسیون کننده در تهیه سوسیس و کالباس و به عنوان جانشین شیر و خامه در فرآورده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در محصولاتی مانند پنیر ، ماست، بستنی و کافی کریمر نیز استفاده می شود. از کازیین برای ساخت پلاستیک‌ها، چسب‌ها، آهارزدن کاغذ و پارچه، تولید رنگ‌های داخلی قابل شستشو و پرداخت و جلای چرم استفاده می‌شود. چسب کازیین خمیر ضد آب سردکاری است که از حل‌کردن کازئین در یک قلیای ملایم مانند آمونیاک ساخته می‌شود. کازئینات علاوه بر استفاده در صنایع غذائی در صنایع داروئی و تولید مواد اولیه دندانپزشکی نیز کاربرد دارد .

فروش کازئینات سدیم

بازرگانی تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های خریداران از طریق وب‌سایت خود، کازئینات سدیم مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

فارسی

بهبود دهنده نان

بهبود دهنده نان

بهبود دهنده نان به گروهی از مواد اطلاق می شوند که جهت بهبود بعضی از خواص خمیر و کیفیت نان به آرد گندم و یا خمیر آن اضافه می‌شود. بهبود دهنده ها به نانوا كمك می كند تا محصولی با حجم و شكل ظاهری بهتر و با قابلیت حفظ تازگی بیشتر در طول مدت زمان مصرف تولید نماید. بهبود دهنده‌ نان باعث افزایش کیفیت و کارایی نان و ماندگاری بیشتر محصول نهایی که همان نان است می‌شوند. معمولا بهبود دهنده برای خمیرهایی است که خمیرمایه دارند و مدت ور آمدن طولانی دارند و به ازای هر نیم کیلو 2 تا 3 گرم ریخته میشود. از مزایای بهبود دهنده ها در خمیر این است که به گسترش خمیر سرعت می دهندو مدت زمان ورآمدن خمیر را کاهش می دهد و آن را به شرایط مختلف آب و هوایی و دمایی مقاوم می‌سازد و از وا رفتن خمیر در مرحله تخمیر نهایی و پخت نان جلوگیری می‌کند. امروزه در کشورهایی چون ایران به علت تکنولوژی پایین آسیابها و دستگاههای تولید آردتولید شده مرغوربیت کافی را ندارد.مثلا از یک کارخانه آرد در طول یک هفته شاهد چند نوع آرد با تلورانس کیفیت متفاوت هستیم. خوب نوع گندم هم متفاوت است. اکثرا نانوا ها از سست بودن آرد شکوه دارند. قیمت نان هم که برای نانوا مشکل درست کرده است. بهبود دهنده ها جزء مهمی از پخت در کارخانه های مدرن تولید محصولات نان هستند.

بهبود دهنده نان

مهمترین اثرات بهبود دهنده های نان:

  • کمک به فرآیند تخمیر، مانند فرآورده های آنزیمی همچون آرد تهیه شده از آرد مالت و یا آلفا آمیلاز تهیه شده از منابع قارچی
  • کمک به حفظ و نگهداری گاز، مانند ترکیبات اکسید کننده و از جمله اسید آسکوربیک یا همان ویتامین سی
  • کمک به بهبود رنگ مغز نان، مانند آرد سویا
  • کمک به فرآیند تولید گاز، مانند غذای مخمر از جمله کلرو آمونیوم
  • گلوتن موجب تثبیت شکل نهایی محصول می‌شود و بر نرمی و کش آمدن بافت محصول نهایی تأثیر دارد.
  • پروپیونات کلسیم مانع از رشد باکتری و قارچ می شود و در نتیجه ماندگاری محصول را تا 3 برابر افزایش میدهد.
  • پروپیونات سدیم برای جلوگیری از رشد کَپک‌ها به میزان ۰/۱ تا ۰/۴ درصد استفاده می‌شود.
  • کمک به حفظ نرمی نان مانند گلیسرول مونو استئارات GMS

فروش بهبود دهنده ارد

فروش بهبود دهنده

بازرگانی تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های خریداران از طریق وب‌سایت خود ،انواع بهبود دهنده های مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

فارسی

کتراک

واردکننده کتراک

کتراک

نامهای دیگر: katrak , ماده منبسط کننده غیرانفجاری، تخریب کننده سنگ، تخریب کننده بتن، ضد بتن ساروج
بسته بندی: 30 دقیقه ای در کیسه های20 کیلویی و 2ساعته و 12 ساعته در کیسه های 25 کیلویی
مدت نگهداری: دو سال در بسته بندی اولیه در دمای ۵ الی ۳۵ درجه سانتیگراد.
قابلیت حل: محلول در آب
شکل ظاهری: پودر طوسی رنگ
گرید: صنعتی

فروش کتراک

کتراک چیست

کتراک یک عامل تخریب کننده ی بدون صدا و غیر انفجاری است که بدون ایجاد سر و صدا، ارتعاش، آلودگی هوا و یا آلودگی محیط زیست، سنگ یا بتن را به راحتی ( به صورت کنترل شده ) قطعه قطعه میکند. این ماده یک پودر خشک است که هنگام مخلوط شدن با آب با نیروی تا 8000 تن در هر متر مربع تولید میکند. اخذ هیچ مجوزی یا پروانه ای برای استفاده از آن لازم نیست. کتراک در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که در آن استفاده از مواد منفجره یا وسایل مکانیکی (مثلا در نزدیکی ساختمان ها، کابل های زیرزمینی، لوله های گاز، لوله های نفت و آب یا مناطق حساس به صدا) غیر ممکن و نا ایمن است. کتراک یک پودر بی ضرر و غیر سمی است ، که کارآمد، با استفاده آسان و بسیار قابل اعتماد در همه انواع شرایط - حتی زیر آب است. از آنجا که قابلیت اطمینان آن اثبات شده است، توسط تمام شرکت های مهندسی عمران و ساخت و ساز در سراسر ایرا?