موارد مصرف آلژینات سدیم - قیمت فروش سدیم آلژینات

مصرف آلژینات سدیم در مواد غذایی و نوشیدنی رژیم غذایی و تغذیه ویتامین ها و مکمل

فارسی

قیمت فروش کلسیم لاکتات - موارد استفاده در صنایع غذایی

پودر لاکتات کلسیم

لاکتات کلسیم با مخلوط کردن اسید لاکتیک با کربنات کلسیم یا هیدروکسید کلسیم تولید شده است. این حلالیت بالا و سرعت حل، فراهمی زیستی بالا، طعم خوب. این یک منبع خوب کلسیم به طور گسترده ای در محصولات غذایی و آشامیدنی، محصولات بهداشتی، دارویی و دیگران زمینه استفاده می شود.

فارسی

فروش لاکتات کلسیم غذایی - قیمت کلسیم لاکتات خوراکی - واردکننده لاکتات کلسیم

calcium lactate 5-hydrate, hydroxypropanoic acid-2, calcium salt pentahydrate

شرکت بازرگانی تیناکم محصول لاکتات کلسیم Calcium lactate را از کشور چین و آلمان وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید لاکتات کلسیم Calcium lactate با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

  • درباره لاکتات کلسیم Calcium lactate

نامهای دیگر: calcium lactate 5-hydrate, hydroxypropanoic acid-2, calcium salt pentahydrate

شکل ظاهری لاکتات کلسیم، پودر سفید است. در صنایع غذایی، لاکتات کلسیم اغلب به عنوان یک آنتی اسید استفاده می شود و همچنین برای درمان کمبود کلسیم. لاکتات کلسیم را مبتواند در pH های مختلف جذب ی شود و نیازی نیست که با غذا جذب شود. لاکتات کلسیم را به غذاهای بدون قند برای جلوگیری از پوسیدگی دندان اظافه میکنند. وقتی به آدامس زایلیتول اضافه شده است، آن رمینرالیزاسیون مینای دندان را افزایش می دهد. همچنین به محصولات غذایی اضافه میکنند تا به نگه داشتن آنها و سفت شدن آن و افزایش عمر مفید آن کمک کند. لاکتات کلسیم ، پکتین را به پکتات کلسیم غیرقابل حل تبدیل می‌کند؛ لذا در پخت میوه‌ها و سبزی‌ها برای تهیهٔ کمپوت میوه و کنسرو سبزی ، این نمک باعث حفظ قوام میوه‌ها و سبزی‌ها می‌شود. همچنین باعث افزایش حجم و قوام خامه‌های تزئینی و بهبود کیفیت شیرخشک می‌شود. در برخی از شستشو دهان مقابله (OTC) نیز یافت می شود.

فارسی
Tags:

فروش آلژینات سدیم - اسید آلژیناک - آلژینیک اسید- sodium alginate

شرکت بازرگانی تیناکم محصول آلژینات سدیم را از کشور آلمان با برند BASF و چین وارد مینماید.

فارسی
Tags:

قیمت فروش گلایسین Glycine در بازار

شرکت بازرگانی تیناکم محصول گلایسین Glycine را از کشور چین وهند وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید گلایسین Glycine با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

درباره گلایسین Glycine

فارسی